Pondelok, 20. máj 2024
Meniny má Bernard | zajtra Zina
Diskusia k článku:

Parkovací systém pomôže Prešovčanom

Registrovaný a prihlásený užívateľ má možnosť jednotlivé príspevky hodnotiť.
Diskutujúci odoslaním príspevku potvrdzuje súhlas s Kódexom diskusie
#71385
ponerologia 71385
trex (ID: 653) | 1% Majster
trex | 21.6.2019 11:29
alebo

.som si pozrel web stranku danovych dlznikov firiem mesta , ,, a kurwa , tam su cifry !!!

chytraci :
Anderko, Antolova, Bednarova, Demcak, Dzupin, Fedorcikova, Felbaba, Kohaniova, Kovalcik, Lukac, Mochnacky, Neupauer, Tkacova, Andracsikova, Benko, Hudac, Chlapecek, Komanicky, Krajnak, Kutajova, Malaga, Pavlovicova, Kollarova..

chcem vas vsetkych vidiet v akcii ako OSOBNE vymozete prasule od dlznikov
potom mozte pytat prasule aj od presovcanov

...next
#71384
šelma 666 71384
trex (ID: 653) | 1% Majster
trex | 21.6.2019 11:17
alebo

Prešovčania, až k vám pride exekútor , aby vam zobral strechu nad hlavou a vy a vaša rodina budete bez prijmu, bývania a bez akéhokoľvek majetku .

-len za to, že ste nezaplatili za parkovanie na sidlisku , kde ste boli navštiviť svojich starých /chorých / rodičov, svoje deti, vnúčata , alebo zablahoželať k sviatku komukoľvek z blízkych. že vas prišli autom navštiviť na vianoce vaše deti , ktoré ste cely rok osobne nevideli , lebo žiju a pracujú ďaleko od Prešova,

-túto ekonomicku a osobnú genocídu vašej rodiny zapríčinili zdvihnutím svojich nenasýtnych paprčí o platení výpalného za parkovanie na sídliskach týto barbari:

Anderko, Antolova, Bednarova, Demcak, Dzupin, Fedorcikova, Felbaba, Kohaniova, Kovalcik, Lukac, Mochnacky, Neupauer, Tkacova, Andracsikova, Benko, Hudac, Chlapecek, Komanicky, Krajnak, Kutajova, Malaga, Pavlovicova, Kollarova..

...next
#71383
71383
Opteron (ID: 5234) | -17% Profesionál
Opteron | 21.6.2019 11:06
Lukáš Anderko KDH, OĽaNO, NOVA,
Štefánia Andraščíková NEKA,
Marcela Antolová KDH, OĽaNO, NOVA,
Zuzana Bednárová KDH, OĽaNO, NOVA
Jozef Demčák NEKA
Michal Džupin KDH, OĽaNO, NOVA
Renáta Fedorčíková KDH, OĽaNO, NOVA
Vladimír Feľbaba KDH, OĽaNO, NOVA
Lenka Kohániová KDH, OĽaNO, NOVA
Martin Kovalčík KDH, OĽaNO, NOVA
Martin Lukáč KDH, OĽaNO, NOVA
Rastislav Mochnacký KDH, OĽaNO, NOVA
Pavol Neupauer KDH, OĽaNO, NOVA
Zuzana Tkáčová KDH, OĽaNO, NOVA
Miroslav Benko Smer-SD, SNS, MOST-HÍD
Juraj Hudáč Smer-SD, SNS, MOST-HÍD
Emil Chlapeček Smer-SD, SNS, MOST-HÍD
Mikuláš Komanický Smer-SD, SNS, MOST-HÍD
Peter Krajňák Smer-SD, SNS, MOST-HÍD
Jaroslava Kutajová Smer-SD, SNS, MOST-HÍD
Ľudovít Malaga Smer-SD, SNS, MOST-HÍD
Svetlana Pavlovičová Smer-SD, SNS, MOST-HÍD
Marta Kollárová NEKA
#71382
71382
gerard4 (ID: 64) | 16% Pokročilý
gerard4 | 21.6.2019 10:55
„Toto VZN je nastavené tak, aby sme uľahčili život najmä Prešovčanom. V Prešove je množstvo ľudí, ktorí tu síce trvalo žijú, ale nemajú trvalé bydlisko z rôznych dôvodov. Hovorí sa, a ja si to aj myslím, že v Prešove žije 86 000 ľudí, ale servis a obsluhu využíva asi 120 000 ľudí. Každý človek s trvalým bydliskom v Prešove predstavuje pre mestský rozpočet asi 300 eur ročne. Ak je to človek, ktorý využíva služby Prešova, ktorého deti chodia do Prešova, produkuje tu odpad, jazdí po cestách, využíva MHD, ale nemá tu trvalé bydlisko, robí Prešovu problém, “ skonštatoval Mochnacký.

Pan Mochnacky... takze ty ides trestat presovcanov za to, ze "V Prešove je množstvo ľudí, ktorí tu síce trvalo žijú, ale nemajú trvalé bydlisko". Tak na to je jednoduchy recept... Presovcania parkovanie zadarmo ako doteraz a "mimopresovski" aspon 600 €.. razom sa prihlasia na trvaly pobyt a zaplatia sluzby, odpad, atd. Alebo ja mam teraz platit odpad za "mimomestskych" prostrednictvom vypalnictva na parkovnom?.. .
#71381
ponerologia 71381
trex (ID: 653) | 1% Majster
trex | 21.6.2019 09:08
alebo

Ľudia sú tí, ktorí musia podľa VZN platiť .

Nadľudia sú tí, ktorí VZN pripravili a ktorí zaň hlasovali

Anderko, Antolova, Bednarova, Demcak, Dzupin, Fedorcikova, Felbaba, Kohaniova, Kovalcik, Lukac, Mochnacky, Neupauer, Tkacova, Andracsikova, Benko, Hudac, Chlapecek, Komanicky, Krajnak, Kutajova, Malaga, Pavlovicova, Kollarova.

..next
#71380
RE: Parkovanie 71380
bradaty (ID: 2890) | 12% Praktikant
bradaty | 21.6.2019 08:36 | reakcia na: Amadeus (20.6.2019 22:47)
to nie je pravda. rieseni je mnoho a mozno keby nacuvali obcanom, aj by na to prisli. len preto, ze vy ste nepocul ziaden odlisny nazor neznamena, ze neexistuje.
#71379
a maly dodatok do jelima 71379
trex (ID: 653) | 1% Majster
trex | 21.6.2019 08:12
..nie je povinnosť ale právo...
-- tvoje pravo ma okradať, sa musí zastaviť tam, kde začína moja sloboda. a právo na ochranu, vlastníctva a života mojej rodiny.
.. svojim hlasovanim , rozpínavosťou a despotizmom zasiahli do života KAŽDEHO z cca 86 000 prešovčanov: tito ""experimentatori"
Anderko, Antolova, Bednarova, Demcak, Dzupin, Fedorcikova, Felbaba, Kohaniova, Kovalcik, Lukac, Mochnacky, Neupauer, Tkacova, Andracsikova, Benko, Hudac, Chlapecek, Komanicky, Krajnak, Kutajova, Malaga, Pavlovicova, Kollarova.

..next
#71378
RE: Parkovanie 71378
gerard4 (ID: 64) | 16% Pokročilý
gerard4 | 21.6.2019 08:10 | reakcia na: Amadeus (20.6.2019 22:47)
aky a kde mas problem s parkovanim? Na Sibirskej, alebo kde este?.. . Riesenie je jednoduche, namiesto maxu tam mali byt parkoviska... a ak nie su, tak nech parkuju ludia cez noc maxe v podzemnom parkovisku... ked sa stavaju "developerske centra" na sidliskach, tak nech postavia aj parkoviska a nech nezaberaju miesto... v zahranici sa taketo projetky tlacia na periferie a vstupy do miest a nie do obytnych zon.. kto to schvalil!? Teraz maju ludia doplacat na hlupost nekompetentnych? Komousi aspon vybudovali sidliska a parkoviska.. co sa vybudovalo dnes okrem plechovych hal? Co sa pre mna zmeni, ked zrazu zaplatim za parkovanie na sidlisku? Ved doteraz som zaparkoval vzdy bez problemu...
#71377
RE: Parkovanie 71377
trex (ID: 653) | 1% Majster
trex | 21.6.2019 07:56 | reakcia na: Amadeus (20.6.2019 22:47)
Prečo ste nezvolali VEREJNE ZHROMAZDENIE obyvatelov Prešova do mestskej haly s jedinym bodom programu: PLATENIE ZA PARKOVANIE NA SIDLISKACH , na to nemate gule..

-truhliku narodeny po roku 1996 , svoje demagogicke sračky o socializme si nechaj pre svoju rodinu
My narodeni 40 rokov pred tebou sme postavili tieto sidliska , cesty chodniky , a teraz pridu socialne zrudy ako ty a budes ryzovat? tak na to zabudni!
- truhliku , definuj pojem MESTO, ,, , podla teba to su pajtasi na mestskom urade
-pojem"" jedine mozne riesenie"" podla teba znamena OKRADAŤ prešovčanov o ťažko zarobene peniaze , mnohych z minimalnej mzdy
-Mesto prekročilo splnomocňujúce ustanovenie cestného zákona a upravuje aj zákonom nezakázaný spôsob parkovania t.j na sidliskach.
-Problém, ktorý hraničí s porušením ústavnosti, je aj prekročenie kompetencie mesta pri určovaní postavenia rezidentov v jednom byte vo vzťahu k prvému a ďalšiemu vozidlu na byt.

-truhliku definuj pojem "aby každý mohol v dostupnej vzdialenosti zaparkovať.
..koľko je dostupna vzdielnost? 100m, 500m, 1km, 5 km ??? ?
, truhliku definuj pojem "" bude môcť, ak bude dostatok .." vyjadrenie podobne typu , mozno , asi , alebo , pravdepodobne ,
ma pobavilo vyjadrenie „Toto VZN je nastavené tak, aby sme uľahčili život najmä Prešovčanom. , ,, ha ha ha si robite 3,14ču ?? budete okradat o peniaze a tym akoze ulahčite ludom život, , ake drogy uzivate??? progresivne???

..budem parkovat bez akejkolvek zmeny, tak ako poslednych 10 rokov a mam za to este platit??? sa spamataj!!

..next
#71376
RE: Parkovanie 71376
Opteron (ID: 5234) | -17% Profesionál
Opteron | 21.6.2019 07:52 | reakcia na: Amadeus (20.6.2019 22:47)
A kde je tvoje riesenie? Mas pravdu, socializmus uz skoncil, papalasi si uz nemozu robit co chcu. Voleny zastupcovia maju sluzit nam a nie naopak. A aby to bolo este jasnejsie, uchadzac o volenu funkciu musi ratat s dialogom medzi nim a volicom, v dobrom i zlom. Praca s ludmi, ak nato nema, nech nelezie do parlamentu! Zvoleny kandidat musi vediet znasat kritiku, je voleny nato aby predkladal riesenia a je aj voleny nato aby nacuval verejnosti. Ak ma verejnost predkladat lepsie navrhy, potom nepotrebuje volit svojich zastupcov, ti su totiz plateni od toho aby ponukali riesenia! Mesto tu ma byt pre ludi a nie naopak! Chyba je niekde inde. Nerobme z volicov somarov, riesenie ponukane mestom je uplny nezmysel, uz len napad podelit sidliska na zony bol hlupy. Prilis vela zon, prilis vela tarif, prilis vela podmienok, navrh mesta je neprehladny paskvil. 20 eur mohli dat na cele mesto pre rezidenta na jeden byt alebo vlastnika domu. A bol by pokoj. Mesto by daco dostalo, obcan mesta tiez. Lenze navrh mesta je prilis nenasytny a komplikovane neprehladny.
#71375
Parkovanie 71375
Amadeus (ID: 5476) | 0% Začiatočník
Amadeus | 20.6.2019 22:47
Nikto z Vás nedal ŽIADNE riešenie. KAŽDÝ len konštatoval, že riešenie je zlé.
Socializmus skončil a družstvá, kde bolo všetko majetkom každého a nikto sa o nič nestaral, je už dávno preč.
Spoplatnenie parkovania na miestach, ktoré sú majetkom mesta, je podľa mňa jediným možným riešením situácie.
Odsúvaním tohoto rozhodnutia sa veci budú len komplikovať.
Garancia plateného parkovacieho miesta na cudzom majetku nie je povinnosť ale právo.
#71374
71374
Opteron (ID: 5234) | -17% Profesionál
Opteron | 20.6.2019 22:19
A najlepsie na tom su zase bohaci, co si mozu kupit drahe elektricke auta, ti maju este polovicnu zlavu a ty chudak, co ledva naskrabes na nejake auto, ty plat ako blazon. Ak maju peniaze na tak drahe auto, preco im este idu davat zlavu na parkovanie?
#71373
RE: RE: RE: 71373
Opteron (ID: 5234) | -17% Profesionál
Opteron | 20.6.2019 21:52 | reakcia na: xelen (20.6.2019 17:09)
Nema dostatocne percentualne postihnutie na ZTP, vraj je suca do prace a mava pritom zachvaty.
#71372
71372
gerard4 (ID: 64) | 16% Pokročilý
gerard4 | 20.6.2019 21:28
no nic, ked budu rodinne oslavy tak si budeme skypovat.. vyjde to lacnejsie, jak ked pride 5-6 aut zagratulovat... dakujeme, fakt uzasny krok, ktory pomoze presovcanom... ale len tym, ktory kasiruju...
#71371
71371
gerard4 (ID: 64) | 16% Pokročilý
gerard4 | 20.6.2019 20:54
par dier nevie mesto opravit, a nie ze udrziavat a rozsirovat parkoviska... treba zrovnat hornbachy, fora, eperie so zemou a miesta bude dost... :P za co mam platit, ked nikde nemam problem s parkovanim?
#71370
71370
mam dosť (ID: 2697) | 10% Pokročilý
mam dosť | 20.6.2019 20:22
A ked uz ste taky nabudeni panove, spoplatnite este vydychany vzduch. Dnes som ho spotreboval fakt dost, lebo som predychaval to vase hranie sa na Boha. A spoplatnite aj kociare, hrajuce sa deti na ihriskach, bicykle. Urcite dobre zarobite, samozrejme s pozehnanim a len a len pre dobro obyvatelov Presova. Nicite vsetko, co nasi rodicia budovali. Nezabudnite si dat vecer zopar otcenasov. Zradili ste nie nas, ale sami seba, svoje svedomie.
#71369
71369
mam dosť | 20.6.2019 19:58

Tento príspevok porušil kódex diskusného fóra , a preto bol odstránený.

#71368
71368
mam dosť (ID: 2697) | 10% Pokročilý
mam dosť | 20.6.2019 19:18
Viem si zivo predstavit ako budu ludia naj... .ny, ak im niekto zaparkuje v blizkosti ich bydliska. Ludia sa budu sledovat, udavat sa, nepokoje vzrastu. Udavaci budu udavat. Vdaka vam sa ludia budu nenavidiet. A vy? Vy sa budete tesit , ze regulujete parkovanie. Co zasejete to zoznete. Mesto sa stane zlym miestom pre zivot. Skoda ze nemame taku pravu francuzsku naturu. Oni by uz podpalili na protest polku mesta, roztrepali by auta, vyklady.
#71367
ponerologia 71367
trex (ID: 653) | 1% Majster
trex | 20.6.2019 19:05
alebo zlo je bližšie , než si myslite

: Anderko, Antolova, Bednarova, Demcak, Dzupin, Fedorcikova, Felbaba, Kohaniova, Kovalcik, Lukac, Mochnacky, Neupauer, Tkacova, Andracsikova, Benko, Hudac, Chlapecek, Komanicky, Krajnak, Kutajova, Malaga, Pavlovicova, Kollarova..

--spoločenská agresia nasledkom vašho hlasovania bude stúpať, a vy patrite do tábora tých, ktorí sa majú báť. . Strach je psychický tlak, čo núti človeka robiť závažné chyby. A tie chyby postupne pridu.

--Zatiaľ si dopite šampanské páni... ... .

..next
#71366
71366
mam dosť (ID: 2697) | 10% Pokročilý
mam dosť | 20.6.2019 18:37
Pozrel som si to zasadnutie a je vidno, ze poslanci navstevuju PIS aj ked nemaju gule sa prihlasit a diskutovat. Niektore vety tam padli takmer identicke s tymi, co sa tu uz popisalo. Jedine zdravo rozmyslajucim je tam asi fakt len Dupkala. Poslanci sami priznavaju, ze najhorsie obstoja majitelia rod.domov, lebo oni karty nedostanu a budu vlastne platit vzdy a vsade. Tak preco to tak mesto komplikuje? Mali dat 20eur na vsetky auta v PO ci v byte ci v RD. Vyzbierali by viac a kazdy by parkoval kde chce a utrzene peniaze by smerovali vylucne na vystavbu a udrzbu parkovisk. Ved ked im vadi ze sa parkuje pri blokoch okolo nemocnice, nech riesa parkovanie v areali nemocnice. Ako to situaciu vyriesi ked spoplatnia parkovanie? Ak som spravne pochopil, za 125 eur je karta s ktorou sa da parkovat vo vsertkych zonach okrem centra. Takze VZN site na mieru majetnejsim obyvatelom PO.

Pridať diskusný príspevok môže len registrovaný a prihlásený používateľ.

Používaním týchto stránok súhlasíte s používaním súborov cookies, ktoré slúžia na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti.
OK