Diskusia k článku:
K úrovni Vašej kampane sa nevyjadrujem, výsledky hovoria za všetko, ale byť na Vašom mieste, vyrazím dvere s jej šéfom.
Vyrazna prehra vsetkych strannickych kandidatov v PO nieco naznacila ... a Hagy dosiahol statisticky este lepsi vysledok ako v minulych volbach ...
Takze je teraz aj na Matejovi, aj na Ondrejovi aby statocne lobovali (ako za dvoch), a pomohli Presovu ako odskodne co sa tu napachalo najma pocas dvoch-troch volebnych obdobi ked mala koalicia SDKU+KDH majoritu a primatora ...
Toto robili eštebáci, propaganda, pre vlastný prospech!
Zločinci!!!
A pre Prešov je neznami človek. Aby bol znami nestači sa 2 mesiace pretrčať v TV, rozhlase a zopar týždňov na mitingoch po meste.. Podcenili kandidata P. H a zamerali sa na negativnu kampaň , ktorá sa im vratila ako bumerang hoc dostal podporu od politických špičiek koaličných stran. Musi sa uznať že roky pravica v meste tvrdo spala a starala sa iba o seba. A vyhovorka , že sme porazili ľavicu je asi trapas.
Ak takýto človek by nemal byť dosť známi, tak kto. Ide len o tú sebareflexiu. Keď zarábaš na určitom druhu biznisu, nemôžeš počítať s tým, že odrazu ťa budú ľudia chápať ako záchrancu.
To je ale to o čom som už hovoril. O sebareflexii v stranách. Len si počúvni ako chápu výsledky volieb a je jasné, že so Slovenskom to nebude lepšie kým sa nestratia ich súčasné vedenia na vrakovisku histórie...
Nakoniec musí, lebo ináč by asi v strane ako SDKÚ neprežil.
Celoeurópsky a celosvetový formát. Tak ako jeden aj druhý sa vedia prezentovať a zviditeľňovať prázdnymi rečami a rozporupnými výsledkami. Vlastne aj prezentácia tohoto volebného úspechu je len o zviditeľňovaní a rozporuplných výsledkoch.
Ale ako povedal BackRoses: sme še pobaveli... .
Na druhej strane vidno ako funguje SDKÚ - bez ľudí so sebareflexiou, pevne sa držiacich svojich korýt.
No ale pripomenul si mi ich... .
lol
Chcelo by to aby sme mohli zabudnúť aj na tých zvyšných(aktívnych) účastníkov zaostávania Prešova...
v Prešovskom večerníku, to vrchol drzosti. Už pred voľbami bolo jasné, že Bidovský nemá šancu , napriek tomu Večerník prezentoval tabuľky, podľa ktorých mal Bidovský iba o dve percentá menej, ako Hagyari. Za manipuláciu by mali niekoho zavrieť a ten debilný plátok zrušiť! Som rád, že vyhral Hagyari a že nedostali šancu títo neschopní ľudia.
;-)
Vecernik je inzertny platok a klebetnik ... on sa len tvari, ze je nezavisky a ze su to "noviny"...
PIS je ovela lepsi informacny zdroj (vratane diskusii)...
Zopár známych politikov sú zdiskreditovaní v očiach verejnosti a tí noví nedorástli na úroveň starej gardy.
Vo voľbách do NR SR tiež jasne vyhral SMER a komunálky boli logickým pokračovaním tohto úspechu. To, že majú nulový koaličný potenciál je iná otázka.
Ľudia sú znechutení z tendentčných a dikreditačných kampaní a ja som len a len rád, že práve prešovčania majú v sebe toľko zodpovednosti a rozhľadenosti, aby videli rozdiel medzi ohováraním a populistickými drístami pravice a tým, čo sa reálne deje.
Slovenská pravica je v kríze, v takej kríze, že niektorými výrokmi predbieha ľavicu z ľavej strany.
------------------------------------------------------------
Ja normalne konštatujem, že v Prešove žijú múdri ľudia, ktorí už pochopili, že komunálna politika je o robote pre ľudí a nie o stranníckom tričku.
Aspoň teda dúfam, že mam dobry dojem.
O. Matej nevníma výsledok ako výraznú prehru, vyzdvihuje porážku ľavice
Registrovaný a prihlásený užívateľ má možnosť jednotlivé príspevky hodnotiť.
Diskutujúci odoslaním príspevku potvrdzuje súhlas s Kódexom diskusie
offroadik | 28.11.2010 11:24
..myslim, že spominany pan sa už patrične zviditelnil a očakavam dalši postup o level vyššie... čo to bude dalej? aka funkcia? bude to kandidat na predsedu VUC pod hlavičkou SDKU a koalicie? alebo sa už konečne "pravica" spamata a dosadi tam človeka s inou minulostou... .
mima 8 | 4.12.2010 21:17
ale vyraznym prekvapenim pre obcanov je vyhra jeho kandidata Stana Gregu - to mnohi v Presove nechapu ale obyvatelia okolo restauracie pri cintorine ho tam za hojnej ucasti pri poldecakoch posunuli
Igrlik | 28.11.2010 11:27
Pán Matej, verím že reálneho investora, ktorého na bilboardoch sľubujete, v krátkom čase v Prešove uvidíme. A že vybudovanie diaľničného obchvatu mesta zostane Vašou prioritou, za ktorú budete naďalej lobovať vo vláde... Dokážte, že Vaše predvolebné sľuby neboli iba podmienečným mlátením prázdnej slamy. Potom možno o štyri roky nebudú prešovčania na otázku anketárov, či poznajú kandidátov na primátora odpovedať: "Matej? A to chto???"K úrovni Vašej kampane sa nevyjadrujem, výsledky hovoria za všetko, ale byť na Vašom mieste, vyrazím dvere s jej šéfom.
Synklastyk | 28.11.2010 11:29
Reálny investor ide do Poľska.
ujoPeter | 29.11.2010 11:14
Kampan bola nacisto trapna ... aj ked dakujem za drobnosti, co mi hadzali skoro kazdy den do schranky ;-)Vyrazna prehra vsetkych strannickych kandidatov v PO nieco naznacila ... a Hagy dosiahol statisticky este lepsi vysledok ako v minulych volbach ...
Takze je teraz aj na Matejovi, aj na Ondrejovi aby statocne lobovali (ako za dvoch), a pomohli Presovu ako odskodne co sa tu napachalo najma pocas dvoch-troch volebnych obdobi ked mala koalicia SDKU+KDH majoritu a primatora ...
monte | 28.11.2010 11:38
prečo z nás furt robia hlupákov? Stále, po každých voľbách, každá strana nepriznáva prehru, ale vyzdvihuje porážku tých druhých, aj ked je to úplne inak.Toto robili eštebáci, propaganda, pre vlastný prospech!
Zločinci!!!
peko | 28.11.2010 11:58
stale som tvrdil , že kandidat O. M nie je dobra voľba pravice.A pre Prešov je neznami človek. Aby bol znami nestači sa 2 mesiace pretrčať v TV, rozhlase a zopar týždňov na mitingoch po meste.. Podcenili kandidata P. H a zamerali sa na negativnu kampaň , ktorá sa im vratila ako bumerang hoc dostal podporu od politických špičiek koaličných stran. Musi sa uznať že roky pravica v meste tvrdo spala a starala sa iba o seba. A vyhovorka , že sme porazili ľavicu je asi trapas.
Mizu Presovsky | 28.11.2010 18:31
Je to aj o zmýšľaní voličov, kedy ľavicoví ukázali, že sú schopní poslať odkaz svojim poslancom a politickým stranám, že sa im nepáci ich práca. A volili nové tváre. Zato pravicoví, keď tam zasa posunuli Kahanca, ukázali svoju ochotu akceptovať to, čo Prešov v minulosti zabrzdilo oproti ostatným krajským mestám.
Mizu Presovsky | 30.11.2010 09:53
Ani si nemyslím, že je Prešovu celkom neznámi, skôr je Prešovu známi a to ľudom okolo ZVL, Mraziarní, Drevostolu, Solivaru a nakoniec sme ho mohli vidieť aj v jeho činnosti na poste GR Železničnej spoločnosti Slovesko.Ak takýto človek by nemal byť dosť známi, tak kto. Ide len o tú sebareflexiu. Keď zarábaš na určitom druhu biznisu, nemôžeš počítať s tým, že odrazu ťa budú ľudia chápať ako záchrancu.
To je ale to o čom som už hovoril. O sebareflexii v stranách. Len si počúvni ako chápu výsledky volieb a je jasné, že so Slovenskom to nebude lepšie kým sa nestratia ich súčasné vedenia na vrakovisku histórie...
Mizu Presovsky | 28.11.2010 18:35
Je to typický modrácky politik na vlnovej dĺžke Mikuláša Dzurindu, kedy sú schopní aj z blamáže urobiť víťazstvo.Nakoniec musí, lebo ináč by asi v strane ako SDKÚ neprežil.
eliska | 28.11.2010 18:49
Podľa Mateja je Dzurinda "slušný, poctivý a vytrvalý politik, ktorý myslí na stranu a nie na seba". Ocenil jeho pôsobenie vo funkcií ministra zahraničia, kde dokazuje, že je "politikom nielen celoeurópskeho, ale aj svetového formátu"..
Synklastyk | 28.11.2010 19:44
až tak hlboko jazyk nemusel pchať...
Mizu Presovsky | 29.11.2010 09:14
Títo dvaja sa vedia jeden druhého poklepkávať po pleci. Podľa toho, ktorý to zrovna potrebuje.Celoeurópsky a celosvetový formát. Tak ako jeden aj druhý sa vedia prezentovať a zviditeľňovať prázdnymi rečami a rozporupnými výsledkami. Vlastne aj prezentácia tohoto volebného úspechu je len o zviditeľňovaní a rozporuplných výsledkoch.
Ale ako povedal BackRoses: sme še pobaveli... .
Na druhej strane vidno ako funguje SDKÚ - bez ľudí so sebareflexiou, pevne sa držiacich svojich korýt.
ujoPeter | 29.11.2010 11:34
... aj trochu humoru treba ... lenze toto uz zavana vlnovou dlzkou HZDS ... ;-) ... a co reflexia na Polacka, Kuzmu a Kopcaka ...
Mizu Presovsky | 30.11.2010 09:45
V inej téme som sa ich snažil spomenúť (teda negatívne) ale tešil som sa, že ani neviem prísť v rýchlosti na ich mená.No ale pripomenul si mi ich... .
lol
Chcelo by to aby sme mohli zabudnúť aj na tých zvyšných(aktívnych) účastníkov zaostávania Prešova...
Rangers | 28.11.2010 20:04
pravicový kandidát na primátora prehrá o 10 000 hlasov, pravicová koalícia stratí 6 poslancov oproti predchádzajúcim voľbám a on tvrdí, že porazili ľavicu. Prešovčania ukázali, že sú s politikárčením pravice nespokojní a Matej sa vytešuje, že chytili až 11 kresiel z 31! Tak to snáď nie je ani pravda. Už aj Hort priznal, že nie sú spokojní s výsledkami, aj KDH priznalo, že zlyháva personálna politika v strane a Matej sa takto vytešuje. Takýmto spôsobom sa pravica do 4 rokov totálne rozpadne. Veď treba priznať: prehrali sme, niekde je chyba v nás, napríklad nemáme osobnosti, lebo ich ani nehľadáme a asi vlastne ani nechceme. Pre pánakráľa, to snáď nie je pravda. Som hlboko sklamaný z pravice.
bimetal | 28.11.2010 20:43
Súhlasím. Pre mňa bolo najväčším sklamaním, že sa po Ficovom vzore objavili na bilbordoch s Matejom postupne Radičová, Dzurinda, Sulík atď... Sklamanie v zmysle, že sa za takého človeka, akým Matej je, postavili predstavitelia vlády, proste nešlo o kvalitu človeka , ale stranícku príslušnosť. Som rád, že je na Slovensku po rokoch rozkrádania opäť pravica, aj keď niektoré kroky tejto vlády tiež nechápem. Ale Mateja podporovať nemuseli, radšej nikoho, ako jeho. Matej sa prepočítal, ľudia ho totiž práveže poznajú, jeho managérske " schopnosti" . Ani Bidovský mu nepomohol, aj keď premyslené to mali dobre. A predvolebné - platené preferenciev Prešovskom večerníku, to vrchol drzosti. Už pred voľbami bolo jasné, že Bidovský nemá šancu , napriek tomu Večerník prezentoval tabuľky, podľa ktorých mal Bidovský iba o dve percentá menej, ako Hagyari. Za manipuláciu by mali niekoho zavrieť a ten debilný plátok zrušiť! Som rád, že vyhral Hagyari a že nedostali šancu títo neschopní ľudia.
Mizu Presovsky | 29.11.2010 07:45
Najlahšie ho zavrieť nekupovaním. Ja som Napríklad ani nevedel, že Bidovský bol počas kampanena tom tak dobre... .;-)
ujoPeter | 29.11.2010 11:40
Ja som tu tabulku videl a chytal som sa za brucho ... pretoze som nevedel v PO stretnut volica Bidovskeho , ... a pri Matkovi sa pytali: ... a to je kto? ... aha SDKU ... a preco je za SDKU?.. .Vecernik je inzertny platok a klebetnik ... on sa len tvari, ze je nezavisky a ze su to "noviny"...
PIS je ovela lepsi informacny zdroj (vratane diskusii)...
Pridať diskusný príspevok môže len registrovaný a prihlásený používateľ.
andrej | 29.11.2010 08:26
Ja tieto voľby nevnímam ako prehru pravice, ale prehru SDKÚ, ktoré už dlhú dobu nemá koho ponúknuť pospolitému ľudu.Zopár známych politikov sú zdiskreditovaní v očiach verejnosti a tí noví nedorástli na úroveň starej gardy.
Vo voľbách do NR SR tiež jasne vyhral SMER a komunálky boli logickým pokračovaním tohto úspechu. To, že majú nulový koaličný potenciál je iná otázka.
Ľudia sú znechutení z tendentčných a dikreditačných kampaní a ja som len a len rád, že práve prešovčania majú v sebe toľko zodpovednosti a rozhľadenosti, aby videli rozdiel medzi ohováraním a populistickými drístami pravice a tým, čo sa reálne deje.
Slovenská pravica je v kríze, v takej kríze, že niektorými výrokmi predbieha ľavicu z ľavej strany.
blackfire | 29.11.2010 08:36
V Prešove to podľa mňa nebola až tak chyba kampane, Bidovský mal určite omnoho konfrontačnejšiu kampaň. Chybou bol slabý kandidát na primátora ako aj poslancov, Poväčšine neznámy ľudia. Je to podobné ako ja v niektorých stranách(HZDS, SNS, SMER) Tam keď skončia Fico, Mečiar, Slota tak budú mať veľké problémy. Vlastne HZDS už skončilo chvalabohu.
Ta ne, Paly ? Ta hej. | 4.12.2010 03:28
To je ťažko napisať krajším spôsobom, jak to Jaro napísal :)
droid | 4.12.2010 01:23
pan matej... .neskutocny arogantny drzak... .so svojou minulostou!!!
Ta ne, Paly ? Ta hej. | 4.12.2010 03:35
že i susedom , skapala koza. Čo by povedali na straníckom vedení, keby oni mali kozu a my ne ?------------------------------------------------------------
Ja normalne konštatujem, že v Prešove žijú múdri ľudia, ktorí už pochopili, že komunálna politika je o robote pre ľudí a nie o stranníckom tričku.
Aspoň teda dúfam, že mam dobry dojem.