Diskusná téma:
Najviac ma pobavilo na životopise pána Jaša, že ovláda prácu s Internet Explorerom :D ... už som videl všelijaké životopisy ale toto ešte nie :), zvlášť ak je Internet explorer v podstate už iba druhoradým projektom pre Microsoft. Mimo to má mnohé bezpečnostné nedostatky a podpora je tiež už iba minimálna a sám Microsoft sa netajil s tým, že už s ním neráta. Pán Jaš je nepochybne zaujímavý človek. :) Veď mohol aj kľudne napísať, že vie zapnúť počítač a že má smartfón a vie ho používať.
Za čo si zaslúži taketo odstupné?
Len pre zaujímavosť, koľko to je v €? Nekritizujem prácu ale plat dostával, nie?
Kvôli čomu takéto odstupné z našich daní?
... že nákup logicky vyvolá potrebu znižovania stavu zamestnancov, čo bolo aj zo strany zamestnancov chápané ako síce nepríjemný, ale logický dôsledok obnovy vozidiel, " dodal Jaš
..to ešte len budete zirať na zdražovanie a antisocialne opatrenia až ten ""ekonom"" dostane moc ... .
..next
-za socializmu ak mal niekto v obcianke kazdy rok ineho zamestnavatela tak ako tento "ekonom" tak to bol fluktuant ako vysity a pre vsetkych neschopak , nemakacenko , lenivec , povalac , oyebavac ... .potom aj ked ho museli zamestnat dostaval len podradne prace
..next
v Kosiciach idu robit hlbkovy audit DPMK , lebo su tam obrovske podzrenia z ekonomickej trestnej cinnosti a kriminality
nasledne si v Eperiesi zvolia za riaditela DPMP cloveka , ktory mal na starosti ekonomiku v DPMK
ha ha ha ha ha ha
..vot eto debili..
..next
P. Janus, o niečo starší, 2 zamestnania z toho posledné je terajšie - 32 rokov v jednej práci. Odborník na dopravu.
A i napriek tomu sa niekom javí Jaš ako lepšia voľba.
Bývalý ekonomický riaditeľ Dopravného podniku mesta Košice (DPMK) dostal rovnakú funkciu v Záchrannej službe Košice. V trojčlennej rade riaditeľov Košickej záchranky sedí Martin Jaš od jej vzniku, teda od vlaňajšieho júla
Jaš zodpovedá za jej ekonomické riadenie.
Pre rezort musel vypracovať projekt stratégie rozvoja zameraný na efektívne ekonomické fungovanie záchranky.
Nasledne: V Záchrannej zdravotnej službe Košice skončili v rovnaký deň všetci členovia jej najvyššieho vedenia.
Funkcia zanikla generálnemu riaditeľovi košickej záchranky Milanovi Kurčíkovi, ekonomickému riaditeľovi Martinovi Jašovi a medicínskej riaditeľke Ľubici Bajerovskej. Všetci traja tvorili radu riaditeľov.
Podľa informácií denníka KOŠICE:DNES ale začiatkom marca kriminálna okresná polícia v Košiciach začala trestné stíhanie pre trestný čin porušovania povinností pri správe cudzieho majetku. Zatiaľ je vedené proti „neznámemu páchateľovi“. kurwa , kto to asi bude ten ? NEZNAMY PACHATEĽ ???
..next
--zatajovanim relevantnych informacii pred občanmi Prešova a hlasovanim o volbe noveho riaditela naplnaju poslanci MsZ znaky korupcie a podielaju sa na moznej trestnej ekonomickej cinnosti v DPMP ???
..next
Je niekde zverejnena koncepcia dopravy? (verim ze to malo byt sucastou pohovoroch a vyberu)
DPMP je velmi vazny podnik. V podstate monopol s mnohomilionovym majetkom a velkym vplyvom na ovzdusie mesta aj dostupnost hromadnej dopravy, ziadam poslancov o transparetne informacie.
M. Jaš novy riaditeľ DPMP
Registrovaný a prihlásený užívateľ má možnosť jednotlivé príspevky hodnotiť.
Diskutujúci odoslaním príspevku potvrdzuje súhlas s Kódexom diskusie
Opteron | 24.9.2019 08:46
Tak a je to tu, DPMP ma noveho riaditeľa, pána Jaša. Situácia je však komplikovaná, terajší riaditeľ zjavne nechce odísť, právom či neprávom, to neviem, takže teraz má podnik 2 riaditeľov. Úsmevné je, že pán Jaš bol v rovnakej situácii ako terajší riaditeľ DPMP, keď pôsobil ešte v DPMK.Najviac ma pobavilo na životopise pána Jaša, že ovláda prácu s Internet Explorerom :D ... už som videl všelijaké životopisy ale toto ešte nie :), zvlášť ak je Internet explorer v podstate už iba druhoradým projektom pre Microsoft. Mimo to má mnohé bezpečnostné nedostatky a podpora je tiež už iba minimálna a sám Microsoft sa netajil s tým, že už s ním neráta. Pán Jaš je nepochybne zaujímavý človek. :) Veď mohol aj kľudne napísať, že vie zapnúť počítač a že má smartfón a vie ho používať.
Opteron | 24.9.2019 08:56
A ešte jedna vec, v žiadnom životopise som ešte nevidel menovať svoje deti a rok ich narodenia. Možno ešte za komunistov snáď ale dnes? Pán Jaš ... neviem akú archaickú šablonu použil na svoj životopis, veď on dokonca ani nemá životopis vo formáte europass. Čo by sa čakalo od človeka, čo bude viesť podnik uchádzajúci sa o eurofondy a od človeka spravujúceho podnik v európskom hospodárskom priestore. Nechápem ako toto nemohlo udrieť do očí výberovej komisii.
grogi | 24.9.2019 10:17
Pozerám, že vystriedal dosť veľa zamestnaní. To vo mne nevzbudzuje dôveru.
vlkodlak | 24.9.2019 10:34
...v dňeškajšej dobe je to v poriadku... znamena to, že je flexibilny...
Hangari | 24.9.2019 16:38
Ze jeden budze pre autobusi druhi pre trolejbusi. No tim padom treba i generalneho. Mislim, ze danovo poplatnici to zvladnu.
Hangari | 24.9.2019 16:38
Ze jeden budze pre autobusi druhi pre trolejbusi. No tim padom treba i generalneho. Mislim, ze danovo poplatnici to zvladnu.
Opteron | 25.9.2019 07:37
Jednemu nechapem, preco mesto nevezme ponuku terajsieho riaditela na 12+6 mesacne odstupne a namiesto toho chce s nim sud, ktory evidentne vyhra a tam mu vznika uz narok na 36 mesacne odstupne, nehovoriac o tom, ze mesto bude musiet zaplatit sudne trovy. Co to ma do p*c* znamenat? Radsej ako dat mu to jeho odstupne, bude mesto platit x krat viac? Co je toto za riesenie? Ak je Jaš predseda predstavenstva DPMP potom je to aj jeho vina ak to nakoniec skonci takto. Zda sa, ze aj vdaka jeho pricineniu vznikne hned na zaciatkujeho jeho posobenia pekna sekera. Nemoze sa vyhovarat, ze on nic on muzikant, ved je predsedom predstavenstva. Kriste. Co za kretena tam dosadili?
Hangari | 25.9.2019 08:24
Kus zakonšpirujem, idze o peňeži, šak 36 mešace je kus vecej jak 12 mešace a kec še z dakim podzeľi na poluvku, tha obidvojo maju vecej... ...
Mato Tesar | 27.9.2019 14:05
12+6 si robis srandu?!Za čo si zaslúži taketo odstupné?
Len pre zaujímavosť, koľko to je v €? Nekritizujem prácu ale plat dostával, nie?
Kvôli čomu takéto odstupné z našich daní?
Slavicek | 25.9.2019 17:23
Na pána Janusa som nepočul jedno krivé slovo, MHD bez úveru, fungujúce v pohode. Pán Jaš bol v Košickom MHD, je na kolenách. Tak neviem, sú to reči, čo je na nich pravdy?
trex | 25.9.2019 17:40
MHD v Prešove alebo ked som mohol u "vraňaroch" tak možem aj u "koňaroch"... že nákup logicky vyvolá potrebu znižovania stavu zamestnancov, čo bolo aj zo strany zamestnancov chápané ako síce nepríjemný, ale logický dôsledok obnovy vozidiel, " dodal Jaš
..to ešte len budete zirať na zdražovanie a antisocialne opatrenia až ten ""ekonom"" dostane moc ... .
..next
Opteron | 26.9.2019 08:32
Na terajsieho riaditela som nepocul ani ja ziadne nepeknosti, po precitani jeho zivotopisu mozem skonstatovat, ze sa jedna fakt o odbornika na dopravu. Teraz ale nastupuje ekonom, Jaš sa mi javi skor ako clovek, ktory splni akykolvek prikaz, clovek doslova na spinavu robotu, ktory pendluje z podniku do podniku. Najomny cistic. Natiska sa tu otazka co sa chysta v DPMP take, ze museli odvolat stareho riaditela? Ocividne tu ide o nieco s cim by asi nesuhlasil a nieco v com by skor prekazal. Laicky povedane, Jaš nijak zvlastne neprevysuje schopnosti Janusa viest podnik. Zda sa, ze s DPMP sa chysta nieco velke, najskor nejaka poriadna rozkradacka ak nie rovno privatizacia.
trex | 26.9.2019 10:13
ako jeden rok v jednej firme alebo ...-za socializmu ak mal niekto v obcianke kazdy rok ineho zamestnavatela tak ako tento "ekonom" tak to bol fluktuant ako vysity a pre vsetkych neschopak , nemakacenko , lenivec , povalac , oyebavac ... .potom aj ked ho museli zamestnat dostaval len podradne prace
..next
trex | 26.9.2019 11:06
alebov Kosiciach idu robit hlbkovy audit DPMK , lebo su tam obrovske podzrenia z ekonomickej trestnej cinnosti a kriminality
nasledne si v Eperiesi zvolia za riaditela DPMP cloveka , ktory mal na starosti ekonomiku v DPMK
ha ha ha ha ha ha
..vot eto debili..
..next
Opteron | 26.9.2019 12:41
M. Jaš, 50 rokov, ma za sebou až 9 zamestnaní, kde pôsobil prevažne iba rok až dva. Ekonóm.P. Janus, o niečo starší, 2 zamestnania z toho posledné je terajšie - 32 rokov v jednej práci. Odborník na dopravu.
A i napriek tomu sa niekom javí Jaš ako lepšia voľba.
Mato Tesar | 27.9.2019 14:10
Veď nech obaja predložia verejne koncepciu rozvoja DPMP. (Prípadne nahrajú) nech môžme porozumieť prečo je potrebná výmena. Verím, že s novým je skúšobná doba, nie?
bradaty | 27.9.2019 14:13
by ma zaujimalo k akej tajnej dohode o odstupnom dosli ked sa to takto rychlo, bez sudov, vyriesilo.
mspo | 27.9.2019 21:22
Neviem, či Janus je naozaj taký odborník na dopravu, ako píše Opteron. Keby bol, tak by nelikvidoval ekologickú trolejbusovú dopravu v tomto meste (zrušil trolejbusové linky č. 6; 9;,10;,17;,30;, N1;, N2, niektoré bez náhrady, niektoré nezmyselne nahradil autobusmi jazdiacimi po rovnakých alebo približných trasách, ako zrušené trolejbusové linky. Neobnovoval trolejbusový park, keď dožívala séria kĺbových trolejbusov z otvorenia trate na Sekčov, nahradzoval ich vo veľkom autobusmi, lebo nové sa priebežne nedokupovali... O duobusoch, ktoré napríklad v Opave jazdili už pred desiatimi rokmi, tu dodnes môžme snívať... Preto pri letnej výluke na Levočskej museli jazdiť prázdne trolejbusy na Sídlisko III po Sabinovskej... Duobusy, poprípade elektrické parciálne trolejbusy by to zvládli hravo po pôvodnej trati... Keby tu boli... Za prvej osemročnej vlády, či šafárenia KDH v tomto meste sa pripravovala privatizácia autobusovej dopravy s tým, že trolejbusy bude mať mesto a autobusy sa dajú do prenájmu...a kto mal byť hlavný privatizér?.. . Preto bolo potrebné zruinovať čo najviac trolejbusových liniek a namiesto nich zaviesť autobusy... No a čo chystá druhá osemročná vláda KDH, či šafárenie KDH, bolo naznačené v paškvile pod názvom Masterplan... Likvidácia samotných trolejbusových tratí v meste pod rúškom ich zastaranosti (Širpo, Bajkalská, podľa vyjadrenia pracovníkov DP aj Budovateľská, Šebastová a ktovie, kde ešte...). Veď prečo nie, na medi na nosných lanách sa dá krásne nabaliť... Možno aj preto to dvojvládie v DP... A možno aj preto bol vybratý Ľaš, ktorý trolejbusovú dopravu v Košiciach úspešne zruinoval... . R. I. P. prešovské trolejbusy... Vivat burani...
Opteron | 28.9.2019 10:51
Pozrime sa co zanechal jaš v dpmk. Nezaplatené faktúry, machinacie ... Vykopli ho, no zároveň narástla cena cestovného a poriadne. Zdá sa, ze pán jaš ma tú istú úlohu v prešovskej MHD. Narobiť chaos, potom prídu papaláši, že niet inej cesty treba zvýšiť cestovné a tak z 50 cenového lístka bude lístok za 1 euro a pod.
trex | 28.9.2019 11:11
alebo neznamy pachateľ v DPMK a ZachrankeBývalý ekonomický riaditeľ Dopravného podniku mesta Košice (DPMK) dostal rovnakú funkciu v Záchrannej službe Košice. V trojčlennej rade riaditeľov Košickej záchranky sedí Martin Jaš od jej vzniku, teda od vlaňajšieho júla
Jaš zodpovedá za jej ekonomické riadenie.
Pre rezort musel vypracovať projekt stratégie rozvoja zameraný na efektívne ekonomické fungovanie záchranky.
Nasledne: V Záchrannej zdravotnej službe Košice skončili v rovnaký deň všetci členovia jej najvyššieho vedenia.
Funkcia zanikla generálnemu riaditeľovi košickej záchranky Milanovi Kurčíkovi, ekonomickému riaditeľovi Martinovi Jašovi a medicínskej riaditeľke Ľubici Bajerovskej. Všetci traja tvorili radu riaditeľov.
Podľa informácií denníka KOŠICE:DNES ale začiatkom marca kriminálna okresná polícia v Košiciach začala trestné stíhanie pre trestný čin porušovania povinností pri správe cudzieho majetku. Zatiaľ je vedené proti „neznámemu páchateľovi“. kurwa , kto to asi bude ten ? NEZNAMY PACHATEĽ ???
..next
trex | 28.9.2019 11:21
do jelima--zatajovanim relevantnych informacii pred občanmi Prešova a hlasovanim o volbe noveho riaditela naplnaju poslanci MsZ znaky korupcie a podielaju sa na moznej trestnej ekonomickej cinnosti v DPMP ???
..next
Pridať diskusný príspevok môže len registrovaný a prihlásený používateľ.
Mato Tesar | 2.10.2019 11:33
Vieme preco vlastne dostal vypoved?Je niekde zverejnena koncepcia dopravy? (verim ze to malo byt sucastou pohovoroch a vyberu)
DPMP je velmi vazny podnik. V podstate monopol s mnohomilionovym majetkom a velkym vplyvom na ovzdusie mesta aj dostupnost hromadnej dopravy, ziadam poslancov o transparetne informacie.