Diskusná téma:
---prognoza -- dlho nebude zit v tomto slzavom udoli-
--auto nech preda a vodicak nech skartuje, len vtedy ma nadej na dlhy zivot...next
az po profesionalov -majucich najazdene milion km bez nehody , policajti , hasici, zachranari
---si predstav, nikomu dane znacenie nerobilo problemy- len TEBE... ha ha ...kuwa, na com ficis??? ...next
vodici spominanych aut , nejazdia na svojich sukromnych autach, len na sluzobnych...
--si neodpovedal na com ficis...next
Značka ukladá vodičovi povinnosť dať prednosť v jazde; označuje vedľajšiu cestu pred križovatkou s hlavnou cestou. Značka sa používa najmä v kombinácii s príslušnou dodatkovou tabuľkou s tvarom križovatky Tvar križovatky č. P 13 až P 15.
Dodatkové tabule sa používajú hlavne tam, kde nie je jasné ako vedie hlavná cesta, to znamená ak sa hlavná zatáča a pod.
Na križovatke Levočská-Záhradná tam síce je ale nemusí byť, je len doplnková, keby tam aj nebola tak je jasné kde je hlavná.
Takže P1 znamená, že prichádzam ku križovatke po vedľajšej a budem križovať hlavnú. Ak by som prichádzal po hlavnej tak by tam bola značka P8.
Ani som netušil, že toľko ľudí ma na ceste ohrozuje.
táto je pod uhlom a je mohutná, má odbočovacie pruhy.
--DE BIL pocuje hlasenie a vravi, ,, co jeden DE BIL , vsetci jazdia v protismere...
--my vieme, ze si to ty...next
vid obraztek.
Ta som zvedavy na rozpis turnaja vo Wimbledone. Teraz je trojo finále vo štvorhre - ženskej, mužskej a zmiešanej. Medzičasom sa počet pohlaví zvýšil a neustále narastá! Ak nechce tenisová asociácia čeliť žalobám za diskrimináciu, musí usporiadať turnaj v štvorhre pre všetky pohlavia. Kua .to budu hrať každy deň v roku...ha ha ha
Odsudzovanie a vymedzovanie sa z nikoho lepšieho človeka nespravilo. Za človeka vravia skutky.
Niekedy mi chýba viac podpory od ľudí, ktorých sa problémy homosexuálnej komunity osobne netýkajú. Niekedy by nám naozaj pomohla väčšia súdržnosť na Slovensku. Nikto neviete, či Vaše dieťa sa nestane homosexuálom a preto by bolo fajn myslieť na budúcnosť a nesnažiť sa mu staviať zbytočné bariéry v živote.
Poznám gayov, ktorých odsudzuje vlastná rodina. Smutné, neriešiteľné prípady. Vzájomné sa trápenie. A pritom stačí obyčajná zmena postoja. Nikoho to nezabije a osvieži ťažký vzduch v takto postihnutej rodine. Nuž, každý sme si strojcom svojho šťastia.
A odsudzujem všetkých alternatívcov, ktorí hlásia antivakcinačné bludy, kvôli ktorým teraz máme na Slovensku roky nevídané epidémie Osýpok. Verte doktorom, zabudnite na bludy.
Nedávno sa poslankyňa za SaS Janka Gaťkydole Cigániková nechala na pôde parlamentu počuť, že na tom, že sa niekto cíti byť psom alebo mačkou, nie je nič zlé.
Ak sa niekto citi byť psom, akým spôsobom sa u správcu bytovky zaregistruje? Ako nájomník, alebo ako pes? Bude platiť normálne nájomné, alebo len daň zo psa vo výške určenej Všeobecne záväzným nariadením mesta? A bude si platiť zdravotné a sociálne odvody ako človek? Môže po výcviku pracovať u polície ako protidrogový alebo obranný pes? Bude dostávať dôchodok? Ku komu pôjde, ked ochorie? K lekárovi, alebo k veterinárovi?
--pohlavie je dané biologicky, nie je to sociálny konštrukt, len sa s tým slniečkári a ultraliberáli nedokážu psychicky vyrovnať a prijať realitu. Nevidím dôvod, prečo by sa duševne zdravá väčšina populácie mala nechať terorizovať politicky korektnou slniečkovou agendou.
...next
kebyze zos tichto ludzi mame parlament, nemame problemi.
dva hodziny a nemaju co robic.
puľicerovu cenu kazdomu !
p r e š o v s k é k r i ž o v a t k y
Registrovaný a prihlásený užívateľ má možnosť jednotlivé príspevky hodnotiť.
Diskutujúci odoslaním príspevku potvrdzuje súhlas s Kódexom diskusie
vlkodlak | 11.2.2018 14:15
SStupidko ktorý vypína prešovské križovatky(semafóry), nech doplní značky, aby bolo jasné kto má prednosť. Napríklad z ul. Vlada Clementisa na ul. obrancov mieru a opačne. Stupidko ktorý to vypína zodpovedá za nehody... Ten istý prípad vzniká z ul. hlavnej na ul. Masarykovú. To už mesto nemá na hlinikovú značku? Pani primátorka, haló , dobré ráno!!!
nonazdar | 11.2.2018 18:03
Tam začíná placit zák.pravej ruky... .
vlkodlak | 12.2.2018 21:43
takže púšťaš len sprava, to je fakt sila...
prepo | 11.2.2018 19:49
Čo konkrétne ti nie je jasné napr. Vl. Clementisa-Obr. mieru?
vlkodlak | 12.2.2018 10:18
keď stojíš na klementiske, vieš komu dávaš prednosť?
prepo | 12.2.2018 11:12
Na Clementisovej je značka "Daj prednosť v jazde" (taký ten trojuholník čo má špic dole). Táto značka hovorí, že si na vedľajšej ceste, teda dávaš prednosť vozidlám na Levočskej sprava aj zľava. Ak ideš z Clementisovej na Obrancov mieru tak dávaš prednosť iba tým na Levočskej. Ak by si odbočoval z Clementisovej doľava na Levočskú, tak dávaš prednosť ešte aj protiidúcim vozidlám idúcim z Obrancov mieru. Len tím, ktorí idú rovno z Obrancov mieru na Clementisovú. Ak by niekto z Obrancov mieru odbočoval doľava a aj ty z Clementisovej doľava tak idete naraz ... ale to už radšej nerozpisujem lebo tu je u teba fakt potrebné urýchlené vrátenie vodičského preukazu, lebo pri všetkej úcte fakt ohrozuješ ostatných. A ohrozuješ aj kariéru toho kto ti vystavil vodičský preukaz.
trex | 12.2.2018 16:10
--nechajte ho , kamion ---na korbe 32 ton plechu z USSteel a ten truhlik nevie kedy ma prednost on a kedy kamion..---prognoza -- dlho nebude zit v tomto slzavom udoli-
--auto nech preda a vodicak nech skartuje, len vtedy ma nadej na dlhy zivot...next
vlkodlak | 12.2.2018 21:58
trepo ako si prišiel na to, že Clementisová nieje hlavná, veď ide na Košice a to je dosť veľké mesto, a že Levočská je hlavná??? To z toho trojuholníka???
prepo | 13.2.2018 08:34
Ty srandista. Ale radšej takto nevtipkuj, auto nie je sranda.
trex | 15.2.2018 16:28
--blbecku , dane dopravne znacenie je tam tisic rokov a cez danu krizovatku presla miliarda vodicov , od uplnych zaciatocnikovaz po profesionalov -majucich najazdene milion km bez nehody , policajti , hasici, zachranari
---si predstav, nikomu dane znacenie nerobilo problemy- len TEBE... ha ha ...kuwa, na com ficis??? ...next
Anaj | 12.2.2018 09:18
No keď tak čítam tvoje príspevky, nechcela by som sa s tebou stretnúť v estnej premávke.
eddy | 23.12.2018 03:50
Ta s tebu by som ani do výťahu nenastupel
Anaj | 12.2.2018 09:18
cestnej samozrejme
Izac | 13.2.2018 08:07
Nekritizuj, nauč sa pravidlá cestnej premávky!!! ! Nemám rád vodičov, ktorí sa riadia iba podľa svetelnej signalizácie!!! !. Autoškola je na to, aby ťa naučili pravidlá cestnej premávky!!! !!
vlkodlak | 13.2.2018 09:24
súhlasím
vlkodlak | 15.2.2018 20:55
tatovi nadávaj, že ťa nič nenaučil. policajti, hasiči, sanitky nekukaju na značky keď majú majáky. ani ty nevieš kto má prednosť, ináč by si to vysvetlil ty spiťuško...
trex | 16.2.2018 09:38
-- keď majú majáky.. ha ha havodici spominanych aut , nejazdia na svojich sukromnych autach, len na sluzobnych...
--si neodpovedal na com ficis...next
mam dosť | 16.2.2018 11:09
Vsetci ste tu odbornici na dopravu. Vlkodlak ma pravdu. Ak ides od Clementisky a ides tam akoze prvy krat, podla coho viete kade vedie hlavna cesta? Ved moze ist aj od Obrancovky na Levocsku smerom k Lidlu. Preco je potom na 17 Novembra smerom na Skultetyho stop daj prednost vjazde a zaroven znacka, ktora oznacuje hlavnu a vedlajsiu cestu. Preco je na Levocskej pred velkou krizovatkou rovno na Dukliansku znacka vyznacujuca hlavnu a vedlajsiu cestu? Preco je na Levocskej pred odbockou na Zahradnu ulicu znacka hlavna a vedlajsia cesta? A s pravidlom pravej ruky ak neviete ktora cesta je hlavna mozte ist do ... Pravidlo pravej ruky tu vseti ovladate a ked idem na nakup pred nejake obch.centrum, alebo Tesco, Kauf.tak nikto to pravidlo nepozna.
prepo | 16.2.2018 11:57
P1:Značka ukladá vodičovi povinnosť dať prednosť v jazde; označuje vedľajšiu cestu pred križovatkou s hlavnou cestou. Značka sa používa najmä v kombinácii s príslušnou dodatkovou tabuľkou s tvarom križovatky Tvar križovatky č. P 13 až P 15.
Dodatkové tabule sa používajú hlavne tam, kde nie je jasné ako vedie hlavná cesta, to znamená ak sa hlavná zatáča a pod.
Na križovatke Levočská-Záhradná tam síce je ale nemusí byť, je len doplnková, keby tam aj nebola tak je jasné kde je hlavná.
Takže P1 znamená, že prichádzam ku križovatke po vedľajšej a budem križovať hlavnú. Ak by som prichádzal po hlavnej tak by tam bola značka P8.
Ani som netušil, že toľko ľudí ma na ceste ohrozuje.
mam dosť | 16.2.2018 12:06
Ved si sam protirecis. Ked k P1 sa pouziva najma s P13 az P15, kde tam mas taku znacku? Teda oznacujucu tvar krizovatky, kde hlavna cesta je vyznacena hrubsou ciarou? Mas dodatkovu znacku na Clemetiske? Nemas. Preco je na Levocskej a vsade inde ked ich tam ani netreba? Na Clementisku by sa hodila viac. A reci kolko ludi ta ohrozuje na cestach si nechaj pre niekoho ineho...
mam dosť | 16.2.2018 12:18
Uvediem este jeden priklad:Cesta od Solnobanskej cez krizovatku na Solivarsku k Tescu. Je tam znacka daj prednost v jazde s dodatkovou tabulou tvar krizovatky vyznacujuci taktiez hlavnu a vedlajsiu cestu. Preco tam je? Aby si vedel ktora cesta je hlavna a ktora vedlajsia. Tiez by si si mohol mysliet ze hlavna ide zo Svaboch na Sekcov. Ale ide zo Sekcova na Solivarsku.
papalino | 16.2.2018 12:35
Prepo si nikde neprotirečí, značka P1 sa používa NAJMÄ a nie VÝHRADNE s dodatkovou značkou P13 až P15. To znamená že ak sa jedná o "klasickú" križovatku kde vedľajšia cesta pretína hlavnú, nemusí tam byť použitá dodatková značka.
vlkodlak | 16.2.2018 22:08
klasická križovatka je keď pretína poľná cesta lesnú...táto je pod uhlom a je mohutná, má odbočovacie pruhy.
oki30 | 16.2.2018 23:23
I krizovatka pri Tescu je mohutna s odbocovacimi pruhmi?
vlkodlak | 17.2.2018 16:43
veď aj tam je to na ho.vby... a dokonca pri parkovisku, keď vychádzaš od starej NAJ, ti protismer križuje hlavnou cestou a ty by si si myslel, že máš prednosť, lebo on odbočuje do ľava... je tam len bermudský trojuholník. už tam bola aj nehoda.
mam dosť | 16.2.2018 12:48
Ano nemusi, ale hodila by sa tam. Diskusia je o tom, ze aj mimo presovskym vodicom by to mohlo pomoct a predist tym koliziam a havariam, pokial su semafory vypnute. Ked su v Po dodatkove tabule tam, kde ich netreba moze byt aj na Clementiske.
papalino | 16.2.2018 13:01
Je to jediný typ križovatky keď nemusí byť použitá dodatková značka, takže si myslím že aj mimoprešovský vodič musí vedieť ako sa správať v takej križovatke keď tam nie je dodatková značka. Ale možno keď túto križovatku zrekonštruujú tak tam dajú aj dodatkové značky.
vlkodlak | 16.2.2018 22:30
som rád, že sa do besedy zapojil aj občan s vyšším Qvocientom. burani typu trex nepochopili diskusný príspevok zavesený 2 týždne, z pohodlia domova, ako potom môžu pochopiť situáciu priamo na križovatke? ak jazdia samozrejme... a tu sa nejedná len o cudzincov, ale aj o nových vodičov. Potom každý p. čus vytrubuje, lebo to vie. šak oni to vedia o kom hovorím. mám nafotené aj ďalšie križovatky, kde sú vážne pochybenia. pýtam sa: ide o 5 eur za hliníkovú tabuľu? , alebo kompetentní nevedia navrhovať situácie??? V západnej európe som sa s takímito problémami nestretol!
oki30 | 16.2.2018 23:45
"takímito"? No ty si mudrej kase vela nepojedol. Slovensko je stat s velkym poctom dopravnych znaciek, tak este budeme pridavat dalsie na primitivne krizovatky, kde to vobec nie je potrebne. Uz to tu bolo napisane, ze značka daj prednost v jazde ukladá vodičovi povinnosť dať prednosť v jazde; označuje vedľajšiu cestu pred križovatkou s hlavnou cestou. Cize tie "vazne pochybenia" si mozes tak strcis vies kde a nie otravovat s nimi kompetentne organy.
vlkodlak | 17.2.2018 16:35
Štúrovci sa do logických vecí nerozumejú...
vlkodlak | 16.2.2018 22:31
trexo ty už nehraj plejstejšn a sprav si vodičák.
trex | 17.2.2018 14:31
hlasenie v rozhlase:po dialnici xy smerom na mesto B jazdi JEDEN DE BIL v protismere--DE BIL pocuje hlasenie a vravi, ,, co jeden DE BIL , vsetci jazdia v protismere...
--my vieme, ze si to ty...next
vlkodlak | 17.2.2018 16:32
aj to sa stáva. a to len preto, že tam nebola značka (prikázaný smer). niekto proste jazdí podľa značiek ... milej BILE
vlkodlak | 26.6.2018 23:24
to ktorý genius zaš vypnul križovatku levočska lidl??? žeby ce raky žjedli... za živa... kedz nemaš regulovčika s piščalku, ta ja budzem riadzic. na to netreba vysoku školu. ľudze idu po dzeci do školky. o 16:00 katastrofa!!! na to net peneži??? abo mace posratých regulovčikoch??? nechápem. nechápem... !!! princezna turkova špi-či, co??? ?
mspo | 27.6.2018 20:50
Nikto ich nevypol, stačí, že sa vypáli žiarovka tak, že vypne istič, potom to blíká, dokiaľ to obsluha nenahodí. Čiže až na druhý deň ráno pri obhliadke križovatiek...
radikál | 18.12.2018 21:22
Babráci , smer Clementisa ku kauflandu. Radenie do jazdných pruhov. Ide šípka rovno a v poslednej chvíli oranžová do ľava. To si mám v strede križovatky rozmyslieť kam chcem ísť? To určite robili nejakí červenonosí čučári s červenonosím stavbyvedúcim a prešovskému vedeniu to nevadí. Pokial si pamätám tak to rozbabrala Eurovia.
vlkodlak | 22.12.2018 22:18
totu križovatku riadne do..bali. a mali ju opravic... som še vracel zo služobky a pretrel som sebe oči dva razi. voni nastaviali ostrovčeky... (bariery) idzeme do uňiji abo še vracame do stredoveku?? ale oči me necigaňa. daj gadžovi do ruky veľku lopatu , ta zrobi toto - dojebabre i to, co še neda. s kamionom ľem po ostrovčekoch. a ňivelaky nepoznaju, bo po klementiske kedz prechadzaš ľevočsku, ta jak cez torysu by ši išol. toto je odstrašujuci príklad jak to nema vypatrac... v dnešnej dobe, v 3 tišicročí. i peňeži maju i techniku, ľem v tych prepitych hlavoch na..ate... hawk
radikál | 28.12.2018 14:32
Aj mne sa zdá táto križovatka akási komplikovaná. Keď ideš od Lidla do mesta sú tam 2 jazdné pruhy. Keď prejdeš križovatku pokračuje 1 jazdný pruh. Je to normálne? To sa majú autá zipsovať v križovatke? A ako to majú vodiči vedieť?
sangalo | 29.12.2018 15:12
ano, v Presove je vsetko normalne ????
Hangari | 30.12.2018 06:01
Zatlik je sicko .vof varosu normalne. Nenormalne to tutak zacne bic vtedi, kec se zacnu budovac verejne trecopohlave WC.
vlkodlak | 30.12.2018 07:43
a muša bic okreme pre lezby a buzerantoch... takže dokopy pre 4 fajty...
Hangari | 30.12.2018 09:26
Ňe stači, jedna fajta, bo eu smernica hutori, že muši sebe zmenic pohlavie na totu, abo na toteho. Zamek buce mac elektronicke čidlo a rozozna, jak še citi. Horši je, kec še budze citiť jak šľimak. Budze problem.
trex | 30.12.2018 10:01
podla ""vedcov" je narast fajty gendermesuge exponencialnyvid obraztek.
Ta som zvedavy na rozpis turnaja vo Wimbledone. Teraz je trojo finále vo štvorhre - ženskej, mužskej a zmiešanej. Medzičasom sa počet pohlaví zvýšil a neustále narastá! Ak nechce tenisová asociácia čeliť žalobám za diskrimináciu, musí usporiadať turnaj v štvorhre pre všetky pohlavia. Kua .to budu hrať každy deň v roku...ha ha ha
xelen | 30.12.2018 11:09
Krása a úloha demokracie spočíva v začlenení čo najviac občanov do spoločnej komunity. Bieli heterosexuálni muži nie sú na Slovensku väčšina. Podľa pomeru hatespeech sa to zdať môže. Skutočnú zomknutú mlčanlivú väčšinu môžete vidieť pri prejavoch za slušné Slovensko. A tak je to správne. Virtuálne rozprďovanie sa je jedna vec ale dejiny menia obyčajní slušní ľudia.Odsudzovanie a vymedzovanie sa z nikoho lepšieho človeka nespravilo. Za človeka vravia skutky.
Niekedy mi chýba viac podpory od ľudí, ktorých sa problémy homosexuálnej komunity osobne netýkajú. Niekedy by nám naozaj pomohla väčšia súdržnosť na Slovensku. Nikto neviete, či Vaše dieťa sa nestane homosexuálom a preto by bolo fajn myslieť na budúcnosť a nesnažiť sa mu staviať zbytočné bariéry v živote.
Poznám gayov, ktorých odsudzuje vlastná rodina. Smutné, neriešiteľné prípady. Vzájomné sa trápenie. A pritom stačí obyčajná zmena postoja. Nikoho to nezabije a osvieži ťažký vzduch v takto postihnutej rodine. Nuž, každý sme si strojcom svojho šťastia.
A odsudzujem všetkých alternatívcov, ktorí hlásia antivakcinačné bludy, kvôli ktorým teraz máme na Slovensku roky nevídané epidémie Osýpok. Verte doktorom, zabudnite na bludy.
trex | 30.12.2018 12:24
alebo...Nedávno sa poslankyňa za SaS Janka Gaťkydole Cigániková nechala na pôde parlamentu počuť, že na tom, že sa niekto cíti byť psom alebo mačkou, nie je nič zlé.
Ak sa niekto citi byť psom, akým spôsobom sa u správcu bytovky zaregistruje? Ako nájomník, alebo ako pes? Bude platiť normálne nájomné, alebo len daň zo psa vo výške určenej Všeobecne záväzným nariadením mesta? A bude si platiť zdravotné a sociálne odvody ako človek? Môže po výcviku pracovať u polície ako protidrogový alebo obranný pes? Bude dostávať dôchodok? Ku komu pôjde, ked ochorie? K lekárovi, alebo k veterinárovi?
--pohlavie je dané biologicky, nie je to sociálny konštrukt, len sa s tým slniečkári a ultraliberáli nedokážu psychicky vyrovnať a prijať realitu. Nevidím dôvod, prečo by sa duševne zdravá väčšina populácie mala nechať terorizovať politicky korektnou slniečkovou agendou.
...next
Hangari | 30.12.2018 13:42
se da odbocic na presovskich krizovatkoch. Kadzijake tema se najdze, kec se odboci spravnim SMERom. Co sicko se clovek dozna.
Amadeus | 30.12.2018 23:28
sami odbornici.kebyze zos tichto ludzi mame parlament, nemame problemi.
dva hodziny a nemaju co robic.
puľicerovu cenu kazdomu !
vlkodlak | 31.12.2018 11:01
parlament je ľudzom na 2 veci... ľudze nepotrebuju parlament, bo muša robic na ich obleky... jak povedzel hrnček, že sebe dáva šic 6 obleky do roka...
vlkodlak | 24.1.2019 22:04
to chtory inštalater inštaloval semafor kuzmanyho smer lesik delostrelcov... medajlu temu geniovi na sako, ale taku od poštového holuba... tam i pospac jeden može... abo pokukac film...
Hangari | 25.1.2019 07:41
Kec jest lepši inštalačni material, treba ponuknuc. A možno Štefanec da medailu poštoveho holuba. Vranu už dal.
vlkodlak | 6.2.2019 09:10
kedz idzeš po kúpeľnej zos autom od 17.novembra a prechadzaš cez koľajnice , ta chto ma prednosc?? ten chto má vekši motor??? net tam žadnej značky... chto mi poradzi... navigačka??? kompetentne už še zobudzce... vajca nevyšedzice...
Hangari | 6.2.2019 14:32
Jedna tam je, rampi. A na bocakoch su, od maleho stacionu i od pavlovicaku. A na kolajoch zakazano parkovac. A konspirujem, mozno ktoska znacku vzal, bo dakedi tam znacki i zos betonom povicahovane, hlavne kec statnice.
vlkodlak | 2.8.2019 13:00
...dňeška som tadzi zaš prechodzel... furt ňeznam chto ma prednosc... asik som ja priglupavy(som sebe pomyšľel)... aľe predomnu išľi motoriky a tyš rozdumovaľi A ZOSTAĽI STAC NA TRATI... samozrejme, že z boka maju STOP-ky... a kedz zavahame my prešovčani, tha jak to može znac dajaky ss-ak z nemecka... muša mu povoľic nervy... bo dava prdnosc z prava... aľe zaujimave je, že ľudze tam preľetuju na BĽIND... a nikemu to ňevadzi... šicke še bavia na kapacity... blondinky privru oči a tak prejdu... šandariky stoja na parkovisku a čumia jak dachto ňezastavi na STOP-ku... a dakedy tak uvažujem, že keby som še stretnul s tym co za to zodpoveda, asi by som mu zrobel razitko na čolo z 5-kilovim mlatkom... žeby mal certifikat na križovatky... mescicke zastupiteľstvo by sebe mohlo prečitac toten članek a v cichosci še ZAMYŠĽIC...
Pridať diskusný príspevok môže len registrovaný a prihlásený používateľ.