Piatok, 10. máj 2024
Meniny má Viktória | zajtra Blažena

Klientske centrum a matrika na MsÚ v Prešove budú od 20. apríla fungovať v štandardnom režime

Klientske centrum a matrika MsÚ v Prešove budú od 20. apríla 2021 občanom k dispozícii v štandardnom režime. V prípade osobnej návštevy MsÚ je naďalej potrebné sa preukázať platným negatívnym testom na ochorenie COVID-19, nie starším ako 7 dní a dodržiavať všetky platné hygienické opatrenia.

Od utorka 20.4.2021 sa úradné hodiny Klientskeho centra a matriky na Jarkovej 26 menia nasledovne:

pondelok 8.00 - 16.00
utorok 8.00 - 16.00
streda 8.00 - 17.00
štvrtok 8.00 - 16.00
piatok 8.00 - 15.00

V prípade osobnej návštevy MsÚ je potrebné sa preukázať platným negatívnym testom na ochorenie COVID-19, nie starším ako 7 dní.

Z dôvodu zníženia mobility obyvateľstva a v rámci preventívnych opatrení pred šírením vírusového ochorenia COVID-19 bude vstup do klientskeho centra aj naďalej regulovaný. Hlavná podateľňa v budove historickej radnice na Hlavnej č. 73 bude fungovať v rovnakom čase ako Klientske centrum a matrika.

Pokladňa MsÚ je počas zákazu vychádzania pre verejnosť zatvorená. Dane a poplatky môžu občania zaplatiť poštovou poukážkou alebo prostredníctvom internetbankingu:

Miestne dane: https://www.presov.sk/platenie-miestnych-dani.html

Komunálne odpady a drobné stavebné odpady: https://www.presov.sk/-platenie-miestneho-poplatku-za-komunalne-odpady-a-drobne-stavebne-odpady.html

Všetkým obyvateľom odporúčame v záujme ochrany verejného zdravia aj naďalej komunikovať s mestským úradom prioritne telefonicky alebo e-mailom.

Pracovníkov klientskeho centra je možné kontaktovať telefonicky na čísle: 051/3100 505 alebo e-mailom na adrese: katarina.gernathova@presov.sk.

Pracovníkov matričného úradu je možné kontaktovať na čísle: 051/3100 506 alebo e-mailom na adrese: anna.komanicka@presov.sk.

Pracovníkov podateľne je možné kontaktovať na čísle: 051/3100 120 alebo e-mailom na adrese: podatelna@presov.sk.

Pracovníkov stavebného úradu je možné kontaktovať na čísle: 051/3100 537 alebo e-mailom na adrese: jozef.tuka@presov.sk.

Mohlo by Vás zaujímať
Mesto Prešov odporúča občanom aktivovať si elektronickú schránku na doručovanie
Mesto Prešov bude aj v tomto roku doručovať niektoré rozhodnutia prostredníctvom Centrálneho Úradného doručovania (CÚD). Ide o rozhodnutia o miestnych daniach a miestnom poplatku za komunálne odpady. Predpokladaný termín vydávania a expedície rozhodnutí je koniec mesiaca apríl a mesiac máj.
Okresné hasičstvo oslavuje storočnicu
Hasiči v prešovskom regióne pomáhajú ľuďom už celé jedno storočie. Toto významné výročie si pripomenú už 5. mája 2024 od 11.00 hod. na Hlavnej ulici v Prešove.
13. zasadnutie Mestského zastupiteľstva mesta Prešov
Primátor mesta Prešov Ing. František Oľha podľa § 13 ods. 4 písm. a) zákona SNR č. 369/1990 Zb. o obecnom zriadení v znení neskorších predpisov zvoláva
Tour de Prešov po prestávke opäť štartuje
Aj Prešov má svoju Tour. Po prestávke sa 1. mája 2024 obľúbené cyklistické podujatie vracia do ulíc nášho mesta. Pripravené je množstvo noviniek.
Zmena prevádzky verejných toaliet v Prešove
Mesto Prešov informuje občanov o zmene prevádzky verejných toaliet od 1. mája 2024. Pre občanov budú k dispozícii verejné toalety na Floriánovej ulici.
Ďalšie kroky k bezpečnejšiemu prostrediu na prešovských školách
Mesto Prešov podniká ďalšie kroky k tomu, aby sa žiaci prešovských škôl učili v bezpečnejšom prostredí. Jedným z nich je séria školení, ktorých sa zúčastňuje vyše 60 odborníkov zo školského prostredia v zriaďovateľskej pôsobnosti mesta Prešov.
Používaním týchto stránok súhlasíte s používaním súborov cookies, ktoré slúžia na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti.
OK