Od štvrtka 7. januára 2021 bude na Mestskom úrade v Prešove dostupná iba matrika a klientske centrum v priestoroch budovy na Jarkovej 26, a to v skrátenom pracovnom čase od 08:00 do 11:00 hod. iba v pondelky, stredy a piatky.
Z dôvodu zníženia mobility obyvateľstva a v rámci preventívnych opatrení pred šírením vírusového ochorenia COVID-19 bude vstup do klientskeho centra umožnený vždy len jednej osobe.
Hlavná podateľňa v budove radnice na Hlavnej č. 73 bude fungovať v štandardnom režime od 08:00 do 14:00 hod. , každý pracovný deň. K preberaniu podaní doručovaných na mestský úrad bude slúžiť schránka umiestnená na Hlavnej 73. Pokladňa MsÚ bude počas zákazu vychádzania pre verejnosť zatvorená. Dane môžu občania zaplatiť poštou alebo elektronicky:
Miestne dane: https://www.presov.sk/platenie-miestnych-dani.html
Komunálne odpady a drobné stavebné odpady: https://www.presov.sk/-platenie-miestneho-poplatku-za-komunalne-odpady-a-drobne-stavebne-odpady.html
Stavebný úrad bude v tomto období taktiež fungovať v obmedzenom režime. Ústne pojednávania nebudú zvolávané a prítomnosť pracovníkov na stavebnom úrade bude obmedzená.
Všetkým obyvateľom odporúčame v záujme ochrany verejného zdravia komunikovať s mestským úradom telefonicky alebo e-mailom.
Pracovníkov klientskeho centra je možné kontaktovať telefonicky na čísle: 051/3100 505, alebo e-mailom na adrese: katarina.gernathova@presov.sk.
Pracovníkov matričného úradu je možné kontaktovať na čísle: 051/3100 506, alebo e-mailom na adrese: anna.komanicka@presov.sk.
Pracovníkov podateľne je možné kontaktovať na čísle: 051/3100 120, alebo e-mailom na adrese: podatelna@presov.sk.
Pracovníkov stavebného úradu je možné kontaktovať na čísle: 051/3100 537, alebo e-mailom na adrese: jozef.tuka@presov.sk.