S ohľadom na aktuálne platné hygienické opatrenia v SR súvisiace so šírením ochorenia COVID-19 je Mestský úrad v Prešove od 2. novembra 2020 otvorený pre verejnosť len v obmedzenom režime. Počas decembra však budú môcť občania vybaviť svoje požiadavky každú stredu až do 16-tej hodiny. Klientske centrum a matričný úrad na Jarkovej č. 26 sú otvorené v pondelky, utorky a piatky, v čase od 8:00 do 14:00, a v stredy, v čase od 8:00 do 16:00. Vstupovať do budovy je možné len po jednej osobe. Každému občanovi pri vstupe zmerajú teplotu. V rovnakom režime funguje aj hlavná pokladňa, ktorá je dočasne umiestnená na Jarkovej č. 26. Podateľňa na Hlavnej č. 73 je otvorená každý pracovný deň okrem stredy, v čase od 8:00 do 14:00 a v stredu od 8:00 do 16:00.
Všetkým obyvateľom odporúčame, aby zvážili potrebu návštevy úradu a uprednostnili telefonickú alebo e-mailovú komunikáciu.
Pracovníkov klientskeho centra je možné kontaktovať telefonicky na čísle: 051/3100 505, alebo e-mailom na adrese: katarina.gernathova@presov.sk. Pracovníkov matričného úradu je možné kontaktovať na čísle: 051/3100 506, alebo e-mailom na adrese: anna.komanicka@presov.sk. Pracovníkov podateľne je možné kontaktovať na čísle: 051/3100 120, alebo e-mailom na adrese: podatelna@presov.sk. Pracovníkov stavebného úradu je možné kontaktovať na čísle: 051/3100 537, alebo e-mailom na adrese: jozef.tuka@presov.sk.